fbpx

GINOP_PLUSZ-1.2.3-21-2022-02498 A Green Team Event & Marketing Kft. modern üzleti kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztéseinek támogatása

Kedvezményezett neve:

Green Team Event & Marketing Kft.

A fejlesztés tárgya, célja:

Pályázat során a Konferencia, kereskedelmi bemutató szervezése és a PR, kommunikáció tevékenységeinket szeretnénk tovább fejleszteni. Célunk, hogy Pusztamérgesen létrehozzunk egy központot, ahol a megrendelőinket fogadjuk, valamint lesz lehetőség tárgyalások lebonyolítására. Mivel jelenleg bérelt irodákban működünk, ahol a marketing eszközök gyártását nem tudjuk kellő mértékben ellátni, mint amilyen piaci igény lenne, így egy saját telephelyet szeretnénk kialakítani. Pusztamérgesi telephelyünk, eddig lerakatként üzemelt, a beszerzendő egyik mobilházban iroda, tárgyaló, ügyfélfogadó és szociális blokk, raktár valósulhat meg, illetve 5 kW napelem kerülne elhelyezésre.

Szerződött támogatás összege:

38 190 373 Ft megítélt támogatás

A projekt tartalmának részletes bemutatása:

A projekt keretében az alábbi eszközök beszerzése történik meg:

  • 2 db WC konténer: a rendezvényeink során kitelepítjük azok helyszínére. Ezen eszközökkel is a szolgáltatásai csomagunkat tudjuk bővíteni.
  • 2 db iroda konténer: Rendezvényeken ügyfélszolgálatként, info pontként, értékmegőrzőként, töltőpontként, illetve jegyértékesítőként működtethetőek.
  • 2 db mobilház: rendezvényhelyszínre telepíthető eszközök, mellyel marketing eszközök gyártása válik így lehetővé a helyszínen. Ilyenek a repohár nyomtatása, pólók nyomtatása, egyéb rendezvény logós termékek gyártása a rendezvény helyszínén, illetve ott irodaként is funkcionálni tud hosszabb kitelepüléseken, rendezvényeken.
  • Faldo vágógép – FO-465: ezzel az eszközzel tudunk precízen nagyobb mennyiségben szórólapokat készíteni és vágni
  • Paperfox R-760 perforálógép: szórólapok, karszalagok, programfüzetek ritzelése
  • TAT 625/430 mobilszínpad: Felkérések során kiszállítjuk az eseményekre és rendezvényekre. Kialakításának köszönhetően nem kell szétszerelni, ezáltal megspórolva az állandó összeszerelési időt és az azzal járó költségeket.
  • IT eszközök: az irodai és helyszíni adminisztrációs munka végzésére

Továbbá képzési és tanácsadási szolgáltatásokat veszünk igénybe a projekt keretében:

  • szervezeti struktúra fejlesztés 155 óra keretén belül
  • értékesítési tréning 24 óra keretén belül

A Projekt befejezési dátuma: 2023.10.20.